Dnes mám pro vás své osobní 3 tipy, díky kterým budete konečně produktivní.

Zapomeňte na nekonečné to-do listy, poučky o tom kolik X úkolů máte za den zvládnout. Tento systém mi funguje a jen díky němu zvládám řídit @sparklemomentscz , budovat @trefitprofit a užívat si své rodiny.

1. Týdenní zhodnocení ✨ Na konci každého pracovního týdne si sednu se zápisníkem ke kávě a jen zhodnocuji uplynulý týden. Jak se mi dařilo? Co se mi povedlo? Co moc ne? Co nového jsem se naučila a odnáším si z toho? Budete mít tendence tento krok přeskočit, ale věřte mi, že vám dá mnoho. Díky němu si i uvědomíte, kolik toho každý týden zvládáte.

2. Týdenní plánování ✨ Teď už víte, jaký byl uplynulý týden a co jste nestihli a je třeba udělat v tomto týdnu.

Podívejte se na:

1. plnění byznys plánu

2. aktualizujte marketingový plán

3. zkontrolujte plán vašich kampaní

4. jaké opakující úkoly vás čekají (daně, účetnictví, atd.)

Rozplánujte nejdůležitější úkoly do online kalendáře. TIP: dejte si do něj také výplňový čas navíc například 2 – 4 hodiny v pátek. V tomto čase pak můžete pracovat na tom, co jste v týdnu nestihli. Protože skoro nikdy nestihnete vše, co jste si s velkým odhodláním naplánovali, ale je to v pořádku.

3. Každodenní check-iny ✨ Každý den projděte svůj kalendář a ke splněným úkolům si vložte tohoto smajlíka ✅. Dodá vám to skvělý pocit z úspěchu a zároveň můžete zkontrolovat, co jste ne/stihli a je třeba přeplánovat.