Toto jsou 3 automatizované kampaně, které vám budou generovat tržby a vytvářet se zákazníky vztah.
Tak jdeme na to. 💪
Uvítací sekvence 🙋🏻♀️ Ve 3-4 e-mailech postupně představte sebe a svou značku. Doporučte nejprodávanější produkty a sdílejte recenze spokojených zákazníků a vaše prodejní benefity. TIP: 1 e-mail pošlete jako jednoduchý text, kde upřímně nasdílíte vaši zkušenost z podnikání, přešlapy, co vás posunulo dál. Jednoduše cokoliv čím se přiblížíte vašim čtenářům jako člověk a ne anonymní značka.
Opuštěný košík 🛒
Ve 2-3 e-mailech nenásilnou formou připomeňte návštěvníkům e-shopu, že mají něco v košíku. Doporučuji rozesílat po 2 hodinách návštěvy e-shopu, po 24 hodinách a po 72 hodinách. TIP: do posledního e-mailu vložte kód na malou slevu nebo dopravu zdarma. Většina zákazníků nakoupí již po prvním připomenutí a tato sleva pobídne ty největší váhače.
Zvýšení retence 💰
1. Připomeňte se zákazníkům, kteří u vás nakoupili naposledy před 6+ měsíci (ale záleží na oboru vašeho podnikání a jak často se zákazníci vrací). Vymyslete pro ně něco speciálního například dárek k objednávce.
2. Pošlete newsletter uživatelům, kteří jsou ve vaší databázi déle než 60 nebo 90 dnů, ale ještě stále nenakoupili. Po tak dlouhé době je bude těžké přemluvit k nákupu, a proto jim nabídněte speciální akci pouze pro ně.