Co by mohla obsahovat vaše úvodní e-mailová sekvence?

Její cílem je vaše čtenáře seznámit s vámi, vaší značkou a položit základy vašeho vztahu.

Mělo by jít o chuťově vyvážený koktejl prodejního i zajímavého neprodejního obsahu.

E-mail 1: Poděkujte odběratelům za přihlášení do newsletteru a seznamte je se vším, na co se ve své schránce mohou těšit.

E-mail 2: Vytvořte jednoduchý textový e-mail, kde bude sdílet zajímavé informace z vašeho života a podnikání. Třeba 4 fakty, co byste do vás nikdo neřekl. 5 věcí, které vám podnikání dalo i vzalo.

E-mail 3: Tady je prostor ukázat čtenářům, jaké výhody nákup u vás má. Jste odborníci ve svém oboru? Nabízíte speciální dárkové balení vašich balíčků? Bude u zákazníků objednávka rychlostí blesku? Nebojte se pochlubit.

E-mail 4: Sdílejte se čtenáři tipy na vaše nejprodávanější produkty. Přidejte printscreeny reálných recenzí spokojených zákazníků, abyste ukázali svou důvěryhodnost.

A je to! Máte hotovo. ☺️