💰💰 Tyto 4 tipy vám pomohou ke konverznějším textům na vašem e-shopu. 💰💰
1. Zákaznický průzkum 👨👩👧
Vytvořte jednoduchý formulář pro vaše zákazníky. Zeptejte se jich na 2 otázky:
1. Jak se o vás dozvěděli a co zrovna prožívali?
2. Co je přesvědčilo k nákupu vašich produktů?
Pokud získáte vzorek alespoň 50 odpovědí, všimnete si, že se určité odpovědi opakují. Dvě nejčastěji opakující se odpovědi by měly být nosnými prvky ve vašich textech.
2. Nezákaznický průzkum 🙋🏻♀️
Velmi zajímavý je ale průzkum i u vašich sledujících, kteří zatím nenakoupili. Pro ty vám bude stačit 1 otázka:
Proč jste zatím nenakoupili?
Cenou informací pro vás bude zjištění překážek, které návštěvníci e-shopu mají. Například se jim špatně na e-shopu orientuje, neví kdo za značkou stojí, bojí se složitého procesu vrácení atd. atd. Díky průzkumu tak zjistíte, které bariéry musíte svým textem na e-shopu odstranit.
3. Místo MY používejte VY ☺️
Jde sice o vás a vše podnikání, ale vy upřímně nikoho nezajímáte. Lidé hledají řešení primárně pro sebe. A to jim také dopřejte. Například v sekci o nás nemusíte sálodlouze popisovat, že jste dynamicky se rozvíjející mladý e-shop, ale můžete vyzdvihnout, že jste sice teprve v začátcích, ale to vás nakopává ke 110 % péči o vaše zákazníky.
4. Řešte problém nebo vytvářejte touhu ❤️
Klasická poučka říká, že máte řešit lidem problém a díky tomu nakoupí. Teorie je to hezká, ale co když vaše produkty ne vždy řeší nějaký problém? Pak na řadu přichází vytváření touhy po tom, udělat radost sobě, svým blízkým, opečovat se, odměnit se atd.
Líbil se vám dnešní příspěvek? Pokud ano, budu ráda za ❤️. Příspěvek si také uložte, ať se k němu můžete při péči o vaše e-shopové texty vrátit.